Actiedag op het Hoornbeeck College in Amersfoort

16 september 2017

Samen met de stichting Hulp Oost-Europa (HOE) heeft de stichting OGO meegedaan aan een grote actie op het Hoornbeeck. De actie is gehouden door de studenten van de afdelingen VZ (verzorging) en VP (verpleging).

Voorlichting

Eind januari hebben de stichtingen een gezamenlijke een voorlichting gegeven in de Kapel van het Hoornbeeck. Daarna zijn de studenten aan het verkopen gegaan.

Actiemarkt

Op 12 mei is er een afsluitende actiemarkt geweest. Er werd van alles door de studenten verkocht: boeken, decoratiemateriaal, kaarten, vis, friet en zelfgemaakte lekkernijen! Ook wij van stichting OGO hebben samen met de stichting HOE met een kraam op deze markt gestaan. Er zijn leuke en mooie gesprekken gevoerd met leerlingen en hun ouders!

Opbrengst

Verrassend was de opbrengst van deze actie. Aan het einde van de markt werd omgeroepen dat er al € 6.000,- is opgehaald!

Hoornbeeck studenten heel hartelijk bedankt voor jullie inzet!

Terug naar het nieuwsoverzicht