Hulpactie voor Oekraïne

Onze broeders en zusters in Oekraïne hebben op dit moment veel te lijden van de Russiche inval in hun land. Op deze pagina geven we u informatie over de hulp die we vanuit OGO willen bieden. Verder kunt met behulp van de onderstaande QR-code een gift overmaken voor deze hulpactie. Bij het overmaken graag vermelden 'Hulpactie Oekraïne 2022'. U kunt ook een bedrag overmaken op:

Bankrekening: NL96ABNA0511674414 of Girorekening NL50INGB0002320136 beide t.n.v. Stichting OGO te Hendrik Ido Ambacht onder vermelding van Hulpactie Oekraïne

of hier klikken.

Hulpactie Oekraïne

De vele verwoestingen zullen het nodige vragen van de Oekraïners bij de wederopbouw van hun land. Een belangrijk onderdeel van deze wederopbouw is het weer 'normale' schoolleven vormgeven. Hier zal het nodige geld mee gemoeid zijn. Als OGO willen we hier een fonds voor aanleggen. Wanneer de situatie dat toelaat kunnen we hiermee onze contacten in Oekraïne ondersteunen.

Stoffelijke hulp is goed en broodnodig, maar laten we onze noodlijdende medechristenen niet vergeten in ons gebed mee te nemen. Via onze contacten horen we dat de mensen in Oekraïne ervaren dat er voor hen gebeden wordt.

Een vraag van de kinderen uit Oekraïne

Vandaag ontving ik dit bericht vanuit Kiev. Klik op de afbeelding voor een indrukwekkende video. Let op eerst moet je de video downloaden, daarna speelt hij af.